Buhalterinė apskaita

Teikiame finansinės ir valdymo apskaitos paslaugas uždarosioms akcinėms bendrovėms (UAB) ir mažosioms bendrijoms (MB).

Tipinis mūsų klientas:

  • Teikia paslaugas visoje Europoje ir už jos ribų.
  • Samdo iki 20 darbuotojų Lietuvoje, didelė dalis dirba nuotoliniu būdu.
  • Siekia auginti metines pajamas nuo 0,3M iki 3M EUR.
  • Siekia sukurti valdymo struktūrą, kuri būtų patraukli išoriniam finansuotojui.

Finansinės apskaitos kaina

Mūsų kainodara yra grįsta sąnaudomis. Viskas, ką klientas gauna už bazinę kainą, yra pilnai automatizuota ir praktiškai neturi buhalterio darbo laiko sąnaudų. Viskas, už ką taikome papildomus mokesčius, reikalauja buhalterio darbo laiko. Kuo daugiau klientas apkrauna buhalterius darbu, tuo daugiau buhalteriai uždirba, o jų algą sumoka klientas.

Mūsų buhalterines paslaugas perka paslaugų įmonės, kuriose pridėtinę vertę kuria mažos kaitos darbuotojai ir ilgalaikis turtas: micro-SaaS teikėjai, reklamos agentūros, architektų biurai, nekilnojamojo turto nuomotojai ir pan.

Tipiniai mūsų klientai už apskaitos paslaugas per mėnesį moka nuo 150€ iki 1 500€.

Bazė – 30€/mėn.

Apskaitos programa su 1 vartotoju ir apskaitos duomenų saugojimas

Pirkimo ir pardavimo dokumentų, kuriuos klientas įveda pats, apskaita

Darbo laiko ir darbo užmokesčio apskaita užregistruotose darbo sutartyse nurodytomis sąlygomis

Ilgalaikio turto nusidėvėjimo skaičiavimas

Įmonei siunčiamų pranešimų iš VMI, Sodros ir VDA stebėjimas

    Papildomi mokesčiai

    Operacijos registravimas apskaitoje – 3€

    Apskaitos programoje suformuotos deklaracijos pateikimas – 15€

    Tipinės formos dokumento parengimas (1 psl.) – 30€

    Atsakymas el. paštu arba telefonu – 30€

    Dokumento parengimas (1 psl.) – 90€

    Konsultacija Google Meet (30 min.) – 90€

      Visos kainos nurodytos be PVM (21%). Po sutarties pasirašymo prieš pradedant teikti paslaugas klientas sumoka 500€ avansą. Apmokestinami tik konkretūs mūsų jau atlikti veiksmai. Klientas nėra įsipareigojęs naudotis mūsų paslaugomis ir gali jų bet kuriuo momentu atsisakyti bei atgauti nepanaudotą avansą.

      Jei įmonė yra veikianti, operacijų tarifu susivedame kliento pateiktus likučius ir toliau tvarkome finansinę apskaitą įprastai. Jei įmonės buhalterinė apskaita netvarkinga, galime susivesti ir ankstesnių mėnesių operacijas. Už periodus, kai už įmonės buhalterinę apskaitą atsakingi buvome ne mes, bazinio mokesčio netaikome, apmokestiname tik suvedamas operacijas ir teikiamas deklaracijas.

      Valdymo apskaitos kaina

      Tikrieji mūsų klientai yra ne pačios įmonės, o jų savininkai. Standartizavus įmonės valdymą, suteikus vadovui kokybiškesnius finansų duomenis ir atlaisvinus jį nuo pajamų negeneruojančių užduočių, vadovo produktyvumas ir įmonės rezultatai auga dešimtimis procentų. Prie to pridėjus visišką apskaitos duomenų skaidrumą ir įmonės autonomiškumą nuo akcininkų, jos vertė išauga kartais.

      Dauguma klientų į mus kreipiasi dar neturėdami įmonės naujam savo verslui. Nuo pirmų žingsnių padedame juridinius klausimus išspręsti taip, kad įmonė kuo greičiau didintų savo vertę ir palaipsniui taptų nepriklausoma nuo savininkų. Todėl mums svarbu, kad mūsų paslaugos labiausiai apsimokėtų tokių įmonių kūrėjams.

      Po pirmų 3 mėnesių bendro darbo vedant finansinę apskaitą jau būname sukaupę pakankamai duomenų ir galime daryti išvadas, kaip padėti vadovui efektyviau valdyti įmonę. Tuomet ir klientas aiškiai mato, kiek kokia mūsų paslauga kainuoja ir kiek finansinės naudos atneša.