Buhalterinės apskaitos kaina

Mūsų kainodara yra grįsta sąnaudomis. Viskas, ką klientas gauna už bazinę kainą, yra pilnai automatizuota ir praktiškai neturi buhalterio darbo laiko sąnaudų. Viskas, už ką taikome papildomus mokesčius, reikalauja buhalterio darbo laiko. Kuo daugiau klientas apkrauna buhalterius darbu, tuo daugiau buhalteriai uždirba, o jų algą sumoka klientas.

Kam apsimoka?

Norime dirbti su nuolat savo veiklą efektyvinančiais klientais, kurie pasirengę perimti ir geriausias apskaitos praktikas. Tai taupo vadovų laiką ir sumažina apskaitos sąnaudas. Suefektyvinus operacijų struktūrą ir procesus mažoje įmonėje, sutaupoma keli šimtai eurų apskaitos mokesčių. Tačiau tai yra tik smulkmena.

Standartizavus įmonės valdymą, suteikus vadovui kokybiškesnius finansų duomenis ir atlaisvinus jį nuo pajamų negeneruojančių užduočių, vadovo produktyvumas ir įmonės rezultatai auga dešimtimis procentų. Prie to pridėjus visišką apskaitos duomenų skaidrumą ir įmonės autonomiškumą nuo akcininkų, jos vertė išauga kartais.

Mūsų paslaugas perka paslaugų įmonės, kuriose pridėtinę vertę kuria mažos kaitos darbuotojai ir ilgalaikis turtas: reklamos agentūros, architektų biurai, nekilnojamojo turto ir transporto priemonių nuomotojai, micro-SaaS teikėjai ir pan. Tačiau tikrieji mūsų klientai yra ne pačios įmonės, o jų savininkai.

Dauguma klientų į mus kreipiasi dar neturėdami įmonės naujam savo verslui. Nuo pirmų žingsnių padedame juridinius klausimus išspręsti taip, kad įmonė kuo greičiau didintų savo vertę ir palaipsniui taptų nepriklausoma nuo savininkų. Todėl mums svarbu, kad mūsų paslaugos labiausiai apsimokėtų tokių įmonių kūrėjams. Ar šios paslaugos labiausiai apsimoka iš įmonės vadovo perspektyvos – antraeilis klausimas.

Bazinė kaina – 30€/mėn.

  1. Apskaitos programa su 1 vartotoju ir apskaitos duomenų saugojimas.

  2. Pirkimo ir pardavimo dokumentų, kuriuos klientas įveda pats, apskaita.

  3. Darbo laiko ir darbo užmokesčio apskaita užregistruotose darbo sutartyse nurodytomis sąlygomis.

  4. Ilgalaikio turto nusidėvėjimo skaičiavimas.

  5. Įmonei siunčiamų pranešimų iš VMI, Sodros ir VDA stebėjimas

Papildomi mokesčiai

  1. Operacijos registravimas apskaitoje – 3€.
  2. Apskaitos programoje suformuotos deklaracijos pateikimas – 15€.
  3. Tipinės formos dokumento parengimas (1 psl.) – 30€.
  4. Atsakymas el. paštu arba telefonu – 30€.
  5. Dokumento parengimas (1 psl.) – 90€.
  6. Konsultacija Google Meet (30 min.) – 90€.

Įmonės valdymo kaina

Po pirmų 3 mėnesių bendro darbo jau būname sukaupę pakankamai duomenų ir galime daryti išvadas, kaip padėti vadovui efektyviau valdyti įmonę. Tuomet ir klientas aiškiai mato, kiek kokia mūsų paslauga kainuoja ir kiek finansinės naudos atneša.

Kiek realiai kainuoja?

Tipiniai mūsų klientai už apskaitos paslaugas per mėnesį moka nuo 150€ iki 1 000€.

Parašykite, kas per mėnesį įvyksta jūsų įmonėse, ir jau rytoj sužinokite, kiek kainuotų šių įmonių apskaita ir valdymas.