Buhalterinės apskaitos kaina

Mūsų kainodara yra grįsta sąnaudomis. Viskas, ką klientas gauna už bazinę kainą, yra pilnai automatizuota ir praktiškai neturi buhalterio darbo laiko sąnaudų. Viskas, už ką taikome papildomus mokesčius, reikalauja buhalterio darbo laiko. Kuo daugiau klientas apkrauna buhalterius darbu, tuo daugiau buhalteriai uždirba, o jų algą sumoka klientas.

Bazinė kaina – 30€/mėn.

  1. Apskaitos programa su 1 vartotoju ir apskaitos duomenų saugojimas.

  2. Pirkimo ir pardavimo dokumentų, kuriuos klientas įveda pats, apskaita.

  3. Darbo laiko ir darbo užmokesčio apskaita užregistruotose darbo sutartyse numatytomis sąlygomis.

  4. Viso ilgalaikio turto nusidėvėjimo apskaičiavimas.

  5. Vyr. buhalteris, stebintis įmonei siunčiamus pranešimus iš VMI, Sodros ir Statistikos departamento.

Papildomi mokesčiai

  1. Apskaitos operacijos įregistravimas pagal kliento pateiktą dokumentą arba kliento prašymu – 3€.
  2. Apskaitos programoje automatiškai suformuotos deklaracijos arba ataskaitos pateikimas – 15€.
  3. Tipinės formos dokumento parengimas ir pateikimas, 1 psl. – 30€.
  4. Konsultacija el. paštu atsakant į 1 klausimą – 30€.
  5. Konsultacija Google Meet arba telefonu – 120€/h.

Kam apsimoka?

Norime dirbti su nuolat savo veiklą efektyvinančiais klientais, kurie pasirengę perimti ir geriausias apskaitos praktikas, kad taupytų savo laiką ir sumažintų savo apskaitos sąnaudas. Jei įmonės vadovas neefektyviai struktūrizuos operacijas ir reikalaus buhalterio prie to taikytis, tokia įmonė švaistys savo pinigus mokėdama už buhalterio darbą, kurio galima išvengti pakoregavus procesus įmonėje.

Šiandien mūsų paslaugos yra optimalus pasirinkimas paslaugų teikimo Lietuvoje įmonėms, kuriose pridėtinę vertę kuria mažos kaitos darbuotojai ir ilgalaikis turtas. Tokioms įmonėms tiek su 1 darbuotoju ir 1 pardavimo faktūra, tiek su 50 darbuotojų ir 100 pardavimo faktūrų, mūsų paslaugos yra pigesnės, nei daugumos konkurentų. Tipinės tokios įmonės: reklamos agentūros, architektų biurai, nekilnojamojo turto ir transporto priemonių nuomotojai ir pan.

Įmonės valdymo kaina

Po pirmų 3 mėnesių bendro darbo jau būname sukaupę pakankamai duomenų ir galime daryti išvadas, kaip padėti vadovui efektyviau valdyti įmonę. Tuomet ir klientas aiškiai mato, kiek kokia mūsų paslauga kainuoja ir kiek finansinės naudos atneša.

Kiek realiai kainuoja?

Parašykite, kas per mėnesį įvyksta jūsų įmonėse, ir jau rytoj sužinokite, kiek kainuotų šių įmonių apskaita ir valdymas.